Поскаржитись

МРЕВ на Данила Апостола

14/04/2017 | | Бізнес, фінанси, державні установи | Львів

МРЕВ або "Регіональний сервісний центр МВС". Що насправді змінилось крім назви? Так, скасували довідку-рахунок, спростили деякі процеси, але в загальному одні й ті ж самі, в більшості недовольні лиця залишились на місцях. Мені потрібно було звернутись туди для заміни свідоцтва про реєстрацію автомобіля через помилку у номері кузова. Опишу кроки які прийшлось зробити для цього:

1. Взяв талон з номером у черзі.

2. Вистояв у черзі до експерта, тут цікаве наступне - з одного боку черга для простих смертних (до середини внутрішнього двору), а з іншого боку "рішайли" завозять своїх клієнтів, відповідно екперт відлучається до них час від часу (відео у додатку). Для огляду одного автомобіля витрачається до 5 хвилин. Після огляду треба дочекатись висновку експерта (15хв) та оплатити його послуги.

3. З квитанцією іду до наступної точки (15 вікно) для заключення експертного рішення з підписами і печатками керівника.

4. Вертаюсь до пункту обслуговування клієнтів зі всіма паперами, де мене знову відсилають в касу для оплати самої послуги по заміні свідоцтва.

5. Іду через дорогу в касу, а саме Банк Січ. Хто не в курсі - це колишня "Київська Русь", яка збанкрутіла, їй провели ребрендинг і дальше відмивають гроші.

6. Знову повертаюсь на початкову точку, де сидять сидять три чоловіка за моніторами. Передаю одному з них всі документи і чеки, мене просять сісти і почекати кілька хвилин, тому що вони мають звірити інформацію і відкладає папери в сторону. Стою і спостерігаю за ними, один сидить, клікає мишою і посміхається, другий з серйозним обличчям перетосовує папери, а третій бавиться айФоном. Приблизно за 10 хвилин перший бере мої документи, які стояли в стороні і самі себе перевіряли, оголошує моє прізвище і просить пройти у великий зал та чекати своєї черги.

7. Ось я у великій залі, дочікуюсь своєї черги, працівник оглядає мої документи і знову виявляє помилку в номері кузова, яку допустили у третьому пункті.

8. Прямую знову до експерта для роздруку фотографій і з ними в 15 вікно. Трохи нервів і підвищеного тону дають свій результат, а саме виправили помилку і роздрукували ще раз за 2 хвлини.

9. Вертаюсь зі всім добром до столу, де мене обслуговували, віддаю всі бумаги, молодий чоловік записує мій номер телефону і обіцяє задзвонити на протязі тижня.

10. З полегшенням видихаю, покидаю приміщення і їду на роботу.

Насправді тільки у великому залі відчуваються якісь зміни, замість засклених будок, які були раніше, зараз розмістили кілька рядів зі столами, де обслуговують клієнтів. Кожне місце обладнане електронним табло, на якому відображається номер стола і номер клієнта, та камерою спостереження. Практично на всіх місцях працюють молоді люди і як мені здалось, вони ще не є частиною тої гнилої системи. У всіх точках від експерта до пункту обслуговування клієнтів, працівники не зацікавлені в обслуговуванні простих людей, а швидше в обслуговуванні vip гостей, які приходять з "рішайлами", відповідно і отримують свій відсоток.

ps: "рішайло" - професія, яка дозволяє поза чергою обслуговувати своїх клієнтів у різних сферах, в даному випадку в експерта, в касі та інших точках. Ці люди володіють неабиякою хамовитістю та сміливістю, в більшості випадків - це колишні працівники або родичі працівників, тому і почуваються як вдома.

pps: через два тижня мені передзвонили і повідомили про те, що підтвердження з Києва вже є. В той же день я вирішив закінчити цю справу і поїхав до "Регіонального сервісного центру". Вся процедура тривала ще дві з лишнім години, тобто звірка всіх номерів і друк нового свідоцтва про реєстрацію автомобіля.



Коментарі (2)

  1. Іван
    Іван на 15.01.2019
    Переоформляв машину пару днів тому, нічого там не помінялось. "Рішайли" дальше ходять, проводять свої машини без черг. В середині попав на 14 стіл, обслуговував мене Олександр Гейц, не приємний персонаж і хамовитий.
  2. dron на 18.03.2019
    Мав нагоду відвідати цей заклад і в котрий раз переконуюсь яке то багно. Люди приїжджають на 4-5 годину ранку, щоб записатись у чергу, але при настанні 9:00, той папір вже нікому не потрібен, народ нагло проривається в середину і штурмує стіл, хто перший, того і тапки, бидла хватває всюди. Менеджеру, який видає талони, той список так само до одного місця, він вже має в 9 годині стопку документів, яку йому передають рішайли. Те саме з експертом та в інших точках. Підходиш до експерта з питанням, а він у хамській манері щось булькне, потім чогось не додасть при огляді, а ти бігаєш як баран по колу, то в зал, то до експерта, то в касу. А що тобі ще робити, в тебе ж дохріна вільного часу. Більш менш ввічливий персонал - це працівники, які обслуговують людей безпосередньо в основному залі, а всі решта дивляться на тебе як на кусок гівна.

Додайте Ваш коментар

300

Останні відгуки

лис30
Новий паспортний сервіс (без черг)

Прийшов час робити новий біометричний паспорт. Їду на головну пошту в...

кві14
МРЕВ на Данила Апостола

МРЕВ або "Регіональний сервісний центр МВС". Що насправді...

січ18
Гідробокс Apollo TS-41W

По рекомендації більшості продавців, ми зупинилися на цій кабінці,...

Коментарі